dilluns, 21 de gener del 2013

AAVV del Camp dels Enginyers i rodalies: Termini d'inscripció de socis



Benvolguts veïns i veïnes,

Ja heu rebut la carta de presentació de la nova Junta i, amb ella, el full d’inscripció per renovar la vostra condició de soci o donar-vos d’alta si encara no havíeu tingut l’oportunitat de ser-ne.

Tant és que l’any 1970 o el 2001 o el 2010 fóssiu socis: tothom ha de renovar o iniciar la seva relació amb l’associació.

Us pregunteu per què? Doncs perquè, a part que les circumstàncies personals de cadascú poden haver-se modificat, el que canvia són les lleis. D’uns anys cap aquí, en tenim una que es diu LOPD “Llei Orgànica de Protecció de Dades” i, en el seu compliment, cal actualitzar els arxius, informatitzar-los i un llarg etcètera.

Així doncs, si voleu participar en la dinamització del nostre barri, us convidem a fer-vos socis (heu de dipositar el full d’inscripció a la bústia de l’entrada lateral del Centre Cívic del c/ Mossèn Cinto Verdaguer, s/n o bé enviar-lo via correu electrònic). Si ja no el teniu, demaneu-nos una còpia i gustosament us la farem arribar de nou.

Tots els qui ens hem embarcat en aquest projecte tenim molta il·lusió, però no és suficient: els veïns i veïnes del nostre barri sou la clau per aconseguir que vagi endavant.

En el mes de març convocarem l’Assemblea General de Socis i cal que abans del 25 de febrer tinguem el cens real de socis per dur-la a terme.

Cordialment, 
                                                                                                                                                                                                 LA JUNTA



Apreciados convecinos,

Ya habéis recibido la carta de presentación de la nueva Junta y, con ella, la hoja de inscripción para renovar vuestra condición de socio o daros de alta si aún no habíais tenido la oportunidad de hacerlo.

Tanto da que en el año 1970 o en 2001 o en 2010 fuerais socios: todos debemos renovar o iniciar nuestra relación con la asociación.

¿Os preguntaréis por qué? Pues porque, aparte de que las circunstancias personales de cada uno se pueden haber modificado, lo que cambia son las leyes. De unos años a esta parte, está en vigor la LOPD “Ley Orgánica de Protección de Datos” y, en su cumplimiento, debemos actualizar los archivos, informatizarlos y un largo etcétera.

Así pues, si queréis participar en la dinamización de nuestro barrio, os invitamos a haceros socios (debéis depositar la hoja de inscripción en el buzón de la entrada lateral del Centro Cívico en c/ Mossèn Cinto Verdaguer, s/n o enviarla vía correo electrónico). Si no la tenéis, pedidnos una copia y gustosamente os la enviaremos de nuevo.

Todos los que nos hemos embarcado en este proyecto tenemos mucha ilusión, pero no es suficiente: los vecinos y vecinas de nuestro barrio sois la clave para conseguir que siga adelante.

En el mes de marzo convocaremos Asamblea General de Socios y es imprescindible que antes del 25 de febrero tengamos el censo real de socios para realizarla.

Un cordial saludo,                                                                                                                                                                                           
LA JUNTA

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada